Actualiteiten

VBO Wonen introduceert consumentencampagne

VBO Banner

Met grote trots introduceren we onze nieuwe consumentencampagne, ‘De VBO-makelaar ziet wat jou beweegt’. Deze campagne is dé manier om jouw uitzonderlijke betrokkenheid als VBO-makelaar zichtbaar te maken voor de consument. Deze campagne, die zich uitstrekt over de periode van Q4 2023 tot het einde van 2024, omvat een uitgebreide multimediale benadering. Om ervoor te zorgen dat de gezamenlijke boodschap van al onze aangesloten makelaars, taxateurs en verhuurbemiddelaars bij een breed publiek aankomt.

Deze campagne benadrukt jouw betrokkenheid bij een aankoop, verkoop of huuropdracht. Natuurlijk heb je oog voor alles wat het object betreft, maar jij weet ook als geen ander wat jouw opdrachtgever beweegt, zoals levensstijl, levensfase en andere belangrijke kenmerken die voor jou van invloed zijn bij het kopen of verkopen van een huis.

Met een verscheidenheid aan communicatiemiddelen, waaronder tv-commercials, Out of Home-advertenties, radio-uitzendingen, online video’s, display-advertenties, sociale media-uitingen en zoekmachineadvertenties, zorgen we ervoor dat onze boodschap overal te vinden is, van het kleine scherm tot aan enorme snelwegmasten.

Hoogtepunt

Een van de hoogtepunten van deze campagne is de samenwerking met het RTL-programma Kopen of Slopen, waarin Alex van Keulen, Ronald Schumacher, Fatima Joelfan en Rosalie Zuidema als vertegenwoordigers van alle aangesloten leden, optreden als het specialistenteam. Hiermee laten we niet alleen de werkzaamheden van het makelen zien, maar ook de toewijding die jullie allemaal hebben bij een opdracht.

Dit doen we door middel van in-program momenten en strategisch geplaatste billboards rondom het programma.

Met een gecombineerd bereik van meer dan 39 miljoen contactmomenten via de voortdurende ‘Always-on Out of Home’-campagne en regelmatige radiospots op populaire zenders zoals Radio 538, Qmusic, Slam!, Radio Decibel en 100% NL, blijft de collectieve boodschap zeker niet onopgemerkt binnen de leeftijdsgroep van 25 tot 34 jaar.

Onze online videoadvertenties vertellen persoonlijke verhalen over o.a. de leefstijl (duurzaamheid) en levensfase (kindvriendelijke wijk), waarmee we aantonen dat jij niet alleen kijkt naar de oppervlakte van een object, maar ook naar de essentie van wat een huis een thuis maakt. Met gerichte display-advertenties op vooraanstaande websites en social media-uitingen via kanalen zoals Instagram en Facebook, houden we de conversatie gaande en maken we het makkelijk voor consumenten om jou als aangesloten makelaar, taxateur en verhuurbemiddelaar te vinden.

Onze Search Engine Advertising-inspanningen zorgen ervoor dat het VBO-merk gemakkelijk vindbaar is en hoog in de zoekresultaten verschijnt, waardoor we voor jou nog meer potentiële klanten kunnen bereiken.

Samen Sterker!

We zeggen het vaker en blijven het herhalen, want ook deze campagne dragen we samen. Wij hebben jouw hulp nodig om het bereik van onze gezamenlijke boodschap te vergroten. Je kan dit eenvoudig doen door onze sociale media-uitingen te delen onder je eigen volgers. Daarnaast kan je diverse campagne-uitingen verspreiden via je eigen kanalen. Denk hierbij niet alleen aan je sociale mediakanalen, maar ook op je website en in je pand. De materialen kan je hier gemakkelijk downloaden. Binnenkort zal het nog eenvoudiger worden om promotiematerialen te bestellen via het marketingplatform in samenwerking met onze nieuwe partner DrukZo. Hiermee heb je toegang tot een groot assortiment van 221 producten tegen een gereduceerde prijs. Hierover lees je binnenkort meer, houd de nieuwsbrief en onze kanalen in de gaten.

Deel dit artikel

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Ja, houd mij op de hoogte van het laatste nieuws

Ik ontvang graag de maandelijkse nieuwsbrief in mijn inbox met daarin de laatste actualiteiten en ontwikkelingen uit de branche.

Ja, houd mij op de hoogte van het laatste nieuws

Ik ontvang graag de maandelijkse nieuwsbrief in mijn inbox met daarin de laatste actualiteiten en ontwikkelingen uit de branche.