Kantoorautomatisering met Kolibri

Kolibri bouwt software voor makelaars in brede zin. Dat doet Kolibri met twee producten. Enerzijds Kolibri CRM, waarmee ze een serieuze marktpositie hebben ingenomen qua kantoorautomatisering voor makelaars. Het hele traject van het eerste gesprek met een potentiële opdrachtgever tot de (ver)koop of huur van een object vindt plaats in Kolibri. Dit is ook opengesteld voor externe partijen waardoor zij hun eigen expertise kunnen toevoegen aan het systeem. Anderzijds heeft Kolibri Housenet. Hiermee zijn ze marktleider op het gebied van het bouwen van professionele makelaarswebsites. 

“We blijven de markt en de behoeftes van de makelaars volgen en continu luisteren naar wat nodig is. Daardoor zijn we flexibel en kunnen we goed inspelen op  veranderingen” - Sam Thieme (Manager Kolibri)

De AppXchange is voor Kolibri wat, bijvoorbeeld, de App Store is voor de iPhone. In de AppXchange vindt de makelaar allerlei applicaties die geïntegreerd kunnen worden met zijn of haar Kolibri-omgeving. Die apps en tools zijn gemaakt door partijen die hun digitale dienstverlening willen integreren met Kolibri. Denk bijvoorbeeld aan een inspectieformulieren-app of mijnhuis.site waarbij de makelaar in een paar simpele stappen een unieke website voor een object klaarzet.

Voordeel voor jou

Een slim CRM-pakket is onmisbaar in jouw werk. Daarom zit het softwarepakket Kolibri bij het VBO-lidmaatschap inbegrepen.

Meer weten over wat VBO jou kan bieden? Bekijk alle voordelen van het lidmaatschap. Ben je een verhuurbemiddelaar? Dan hebben we de ledenvoordelen voor jou op een andere pagina op een rijtje gezet.