Manager Ledenservice

Manja Meerburg

Wat is jouw functie bij VBO en hoe lang werk je hier al?Vanaf 1 april heb ik een mooie stap kunnen maken binnen VBO en werk ik als manager Ledenservice. Daarvoor heb ik enkele maanden gewerkt op de marketingafdeling voor de producten en diensten. In mijn huidige functie ben verantwoordelijk voor de afdeling Ledenservice en de custumer journey van onze leden.
Wat vind je het leukste aan jouw functie bij VBO?Het is geweldig om samen met het team aan de slag te gaan om onze leden blij(er) te maken. De gehele klantreis te begeleiden, strategie uit te denken, ondersteuning te bieden, sales en te zorgen voor toegevoegde waarde. Zo kan ik nog wel even doorgaan.. Waarbij de verbinding met de leden en alle collega’s/afdelingen/deelnemingen erg belangrijk zijn.
Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag eruit?Never a dull moment! Veel contact met collega’s en leden om de juiste lijnen uit te zetten en te zorgen dat wat er moet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurt. Daarnaast staat altijd één ding centraal: onze leden, daar doen we het voor!
Wat zijn de plus- en minpunten van VBO als werkgever?Minpunten? Die zijn er wat mij betreft niet. Ik vind het ongelofelijk gaaf dat ik deel uitmaak van een vereniging die echt voor haar leden strijdt Het dagelijkse warme welkom zorgt ervoor dat ik me thuis voel. En het thuis voelen is nou net wat zo belangrijk is in de vastgoedmarkt.
Omschrijf jezelf in vijf woorden.Energiek, gedreven, positief ingesteld, enthousiasmerend, creatief.