Service Center medewerker Vastgoed (28 – 32 uur)

Heb jij affiniteit met de makelaardij en vind je het leuk om makelaars, taxateurs en verhuurbemiddelaars te ondersteunen in hun bedrijfsvoering? Als service center medewerker neem jij namens klanten de telefoon op en werk je o.a. koopcontracten en taxatierapporten uit. REOC is voor haar klanten het virtuele makelaarskantoor.

Wat ga je doen?

Als Service Center medewerker Vastgoed ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het verlenen van ondersteunende diensten aan de klanten, met name in de vorm van telefonische, administratieve, secretariële en commerciële ondersteuning. Je bent het verlengstuk en het visitekaartje van de makelaars. Door jouw klantvriendelijkheid, kennis en ervaring voelen klanten zich zeer welkom en worden zij professioneel geholpen. Je verwerkt gegevens op snelle en nauwkeurige wijze. Jouw taken zijn: 

  • Telefonische ondersteuning;
  • Bezichtigingen inplannen, agendabeheer en afstemming met kopers en verkopers;
  • Koopcontracten opstellen en taxatierapporten uitwerken;
  • Commerciële werkzaamheden zoals het binnenhalen van leads en aftersales calls.

Wie ben jij?

Je bent iemand die zeer goed kan schakelen tussen verschillende taken voor diverse ondernemingen. Je bent vriendelijk, hebt een open werkhouding en je krijgt energie van tevreden klanten. Service staat bij jou hoog in het vaandel en je presteert goed onder druk. Je bent een professional die goed samenwerkt, prettig communiceert en nauwkeuring en snel werkt. 

Wat vragen we van je?

  • een afgeronde MBO opleiding; 
  • enkele jaren ervaring in de vastgoedbranche;
  • kennis en ervaring met het uitwerken van koopcontracten en taxatierapporten;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift, ruim voldoende kennis van de Engelse taal. Kennis van de Duitse en Franse taal is een pré;
  • samenwerkende en dienstverlenende werkhouding;
  • proactieve werkhouding en veel enthousiasme;

Wat bieden wij je?

Je komt te werken in een team waar presteren en deadlines net zo vanzelfsprekend zijn als samenwerken en lachen. Er is veel ruimte voor jouw eigen ideeën en ontwikkeling. Creativiteit, eigen initiatief en zelfstandigheid worden niet alleen gewaardeerd, wij willen én verwachten niet anders. Je wordt onderdeel van een platte organisatie waar je niet alleen direct de invloed van jouw werk ziet, maar waar jouw ideeën belangrijk en waardevol zijn.  De functie kan worden uitgevoerd in 28 - 32 uur over 4 dagen. Ook bieden wij moderne arbeidsvoorwaarden zoals: 

  • een uitstekend salaris en 27 vakantiedagen met de optie om dagen te kopen of verkopen;
  • flexibele werktijden;
  • een vergoeding voor thuiswerken, reiskosten en vitaliteit;
  • een uitstekende pensioenregeling;
  • teamuitjes, borrels en attenties voor de feestdagen. Ook in tijden van Covid-19 is er veel aandacht aan virtuele alternatieven;
  • de mogelijkheid tot het volgen van cursussen en opleidingen. Wij geloven namelijk dat je nooit bent uitgeleerd.  

Waar ga je werken?

REOC BV is ontstaan vanuit VBO, de brancheorganisatie van makelaars en taxateurs, en is gevestigd in hetzelfde gebouw als het secretariaat van VBO. Voorheen was de dienstverlening die REOC aan haar klanten bood, onderdeel van VBO. Medio 2018 is REOC een zelfstandige onderneming geworden, waardoor de diensten ook kunnen worden uitgebreid naar makelaars die niet zijn aangesloten bij VBO. Het REOC-team bestaat op dit moment uit 15 medewerkers. 

Meer informatie en contact

Voor meer informatie over de vacature van service center medewerker kun je contact opnemen met Nathalie Malherbe, HR-manager VBO of Yvette de Roos, teamleider REOC via nummer (070) 345 87 03 en/of mail hr@reoc.nl

Wil je direct solliciteren naar de functie van service center medewerker, mail dan je curriculum vitae en een duidelijke motivatie voor 3 mei 2021.