De afdeling Officemanagement zorgt er voor dat de receptie draait, de directie en bestuur worden ondersteund in hun dagelijkse werkzaamheden en alle facilitaire zaken op kantoor geregeld zijn. Ook HR valt onder deze afdeling. Daarnaast kunnen de leden rekenen op een altijd zeer prettig telefonisch onthaal.
Er is veel interactie met de andere afdelingen binnen VBO. Het doel is om voor iedereen een fijne werkplek te realiseren en er voor te zorgen dat iedereen optimaal en efficiënt kan werken. De uitdaging op deze afdeling is om alles op tijd geleverd te krijgen. Omdat Officemanagement een spin in het web is, is de afdeling vaak afhankelijk van andere afdelingen en andere medewerkers om bijvoorbeeld bestuurders op tijd te kunnen informeren. De dynamiek tussen bestuur, directie en uitvoering van de genomen besluiten maakt deze afdeling tevens een leuke plek om te werken. In totaal zijn er vier mensen werkzaam op de afdeling.
Op de afdeling is er een open stijl van leiding geven. Samen voor de vereniging; de directeur werkt net zo hard als de rest en iedereen is bereid om de handen uit de mouwen te steken.
Collega's afdeling HR & Officemanagement
No results found.
Vragen over werken bij VBO?
Heb je vragen over onze vacatures of over werken bij VBO?
Neem gerust contact met ons op!